Lány cipő kategóriák

Gyors és biztonságos szállítás

14 napos cseregarancia

A Mese-Szép webshop hivatása a cipő

"Adj egy lánynak megfelelő cipőt, és meg tudja hódítani a világot."
Marilyn Monroe

KÉNYELMES
EGYEDI
CSODÁS MEGJELENÉS


Ha most vagy itt először, akkor zsebeld be az első vásárlóknak szóló kupont! Kattints a gombra!
Kérem a kupont

Kérdésed van?
Néz körül a Gyakran Ismételt Kérdések között!​

Hogyan tudok vásárolni?

A rendelés menete egyszerű, pár lépésből áll:

  1. A megrendelés leadásához regisztráció nem szükséges.
  2. Böngéssz a szebbnél szebb cipők között, majd válaszd azt, amire szükséged van.
  3. Tedd a kosárba a cipőt. Majd utána menj a kosárhoz vagy maradj és böngéssz tovább.
  4. A kosár oldalon megadhatsz kuponkódot, ha van (Ha nincs kuponod és először jársz nálunk, akkor érdemes feliratkozni az e-mailünkre a főoldalon vagy az ITT KEZDD oldalon, mert azonnal kapsz tőlünk egy 20%-os kupont).
  5. Ha nincs kuponkódod, akkor menj tovább a pénztár oldalra.
  6. A pénztár oldalon add meg először a számlázási adatokat. Majd, ha eltér a számlázási cím és a szállítási cím, akkor a következő ablakban add meg, hogy hova szállítsuk. Ha nem tér el, akkor pedig csak egyszerűen menj tovább. Ezt követően a következő oldalon válaszd ki a fizetési módot. Két fizetési mód közül választhatsz: 1. Bankkártyás fizetés és 2. Utánvétes fizetés. Végül pedig pipáld be, hogy elolvastad és elfogadod az Adatvédelmi Nyilatkozatot és az ÁSZF-et.
  7.  Ezután nincs más dolgod, mint megnyomni a rendelés gombot és várni, hogy megérkezzen a cipő.
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítást csak belföldön, Magyarország területén vállaljuk. Minden esetben futárszolgálattal küldjük ki a csomagot, ami gyors és biztonságos. Kétféle szállítási díjunk van:
  1. Bankkártyás fizetés esetén: 990 Ft.
  2. Utánvétes fizetés esetén: 1690 Ft.
Fizetési lehetőségek?

Webshopunkban kétféle fizetés közül választhatsz:

  1. Bankkártyás fizetés: Gyors és biztonságos a szállítási költség így 690 Ft-ba kerül
  2. Utánvétes fizetés: A futárnak fizetsz a csomag készhez vételekor, a szállítási költség így 1390 Ft-ba kerül.

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013

Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Ha nem jó a méret, mit tegyek?

Amennyiben a termék mérete nem megfelelő, vagy más típust választanál, lehetőséged van cserére, amennyiben a csere az igényed az átvételt követő 14 napon belül jelzed felénk.

Rendelni szeretnék a webáruházból, de bizonytalan vagyok a méretben. Mit tanácsol?

A döntést segítheti a márkánként megadott mérettáblázat.

  1. A pontos méréshez szükséged lesz egy papírra, tollra és egy vonalzóra.
  2. Rögzíts egy papírt a padlóra, falhoz! A gyerek úgy álljon a papírra, hogy a sarka érintse a falat.
  3. Húzzunk egy vonalat a gyerek leghosszabb lábujjánál.
  4. Mérd le a két leghosszabb végpont közötti távolságot!
  5. A kapott mérethez adj hozzá 5 mm-t, célszerű nagyobb cipőt választani, mint a gyermek lába. Szandálok vagy bélelt cipők esetében érdemes legalább 8-10mm-t ráhagyni. Vannak speciális esetek, például ha egy adott modell szűk vagy bő típus. Amennyiben a tapasztalataink szerint ez a helyzet áll fenn, a termék leírásába ezt is feltüntetjük.
  6. Válaszd ki a mérettáblázat szerinti megfelelő méretű cipőt!

Ha nem találtad el a méretet, akkor se aggódj! 14 napig cserélünk, vagy visszafizetjük a vételárat.

Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék?

A csere menete a következő:

  • Visszapostázod a cipőt a címünkre, mi pedig postafordultával elküldjük a csere terméket. A csere csomag kiszállítási díja minden esetben 690 Ft.
  • Cserélni csak eredeti állapotú (nem használt) cipőt van lehetőség, ellenkező esetben a cserét megtagadhatjuk.
  • A termék visszaküldésével egyidejűleg kérjük az ellátási nyilatkozatot is elküldeni.
  • Az elállási nyilatkozat minta megtalálható a számla mellett a csomagban, vagy a következő linkről letölthető: Elállási nyilatkozat minta.
Mi a teendőm, ha vissza szeretném kérni a termék árát?

Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Elállási/Felmondási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Mese-Szép Cipőbolt visszatéríti a termék árát.  A szállítási költség a vásárlót terheli. A termék visszaküldésével egyidejűleg kérjük az ellátási nyilatkozatot is elküldeni.

Az elállási nyilatkozat minta megtalálható a számla mellett a csomagban, vagy a következő linkről letölthető: Elállási nyilatkozat minta.

Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?

14 nap az elállási jog, ami azt jelenti, hogy 14 naptári napon belül akár indoklás nélkül is visszavesszük az interneten megvásárolt termékeket. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia!

Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni. Elállás esetén követelhetjük a Vásárlótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését! Ezeken kívül a Vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

Az elállási jog gyakorlása az Elállási/Felmondási nyilatkozat kíséretében üzleteinkben személyesen, vagy futárszolgálat igénybevételével, nyitvatartási időben a Mese –Szép Cipőbolt (4220 Hajdúböszörmény, Király Jenő tér 2. sz.) alá történő visszajuttatással lehetséges.

Személyesen átvehetem a rendelésemet?
A rendelt terméket személyesen sajnos NEM lehet átvenni. Csak futárszolgálattal történő szállítás működik a webshopban.
Szavatosság

Minőségi kifogás esetén a Vásárló szavatossági igénnyel élhet. A szavatosság a Mese-Szép cipőbolt (Szabóné Némethi Anita e.v.)  hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. A hibás teljesítés azt jelenti, hogy a vásárolt termék - a vásárlás pillanatában - nem felel meg az eladó által feltüntetett tulajdonságoknak. A Vásárló a teljesítés időpontjától számított két éven belül élhet szavatossági igényével. A vásárló bejelentést tehet az [email protected] címen, levélben vagy személyesen a 4220 Hajdúböszörmény, Király Jenő tér 2. címen. Kérjük, reklamáció esetén a cipőt tiszta, száraz állapotban szíveskedjen visszahozni. Szennyezett, nedves cipőt higiéniai és egészségügyi okok miatt nem vehetünk át.

Ha a vásárlás 6 hónapnál régebben történt, úgy a Fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás pillanatában már benne volt a termékben. Ebben az esetben a Vásárló saját költségén, szakértővel elkészíttetett szakvéleménnyel bizonyíthatja a hibás teljesítést. Cégünk kizárólag jogosultsággal rendelkező, csak (TEAOR:7120 műszaki vizsgálat, elemzés) minőségügyi vizsgáló szakember által készített, független szakmai véleményt fogadja el. Amennyiben más, megfelelő szakmai vélemény kiadására nem jogosult személy vagy cég által kiadott szakvéleményt mutatnak be, úgy azt nem vagyunk kötelesek elfogadni. A felülvizsgálat lehetőségének a jogát fenntartjuk.

Tovább a szavatosság teljes leírásához.

×
×

Cart

Close Panel
Buy for 20,000Ft more and get free shipping